Han och jag!



Vad heter ni?
Sarah Gustavsson och Jonathan Fhager Karlsson
Hur träffades ni? Vi gick på samma skola
Hur länge har ni känt varandra? I två år
Hur länge har ni varit tillsammans? I två år, hit och dit.
Är ni förlovade?
Bor ni ihop?
Har ni barn?
Har båda körkort? Nä, bara jag.
I sådana fall, vem kör bäst? han ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Japp! På swing, i trappan. Oförutsedd.
Vem sa "jag älskar dig" först? jag.
Vem är äldst? han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock, han är våg.
Vem fyller först på året? Han. Första oktober
Vem är längst? Han leder med nån cm.
Vem sjunger bäst? Han.
Håller ni i handen på stan? JA!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nä, vi visste vilka vi var.
Vad har ni gemensamt? Fotboll bland annat
Blev du kär i första ögonkastet? JAAA!
Har ni någon speciell låt? inte direkt
Har ni några "frikort"? nej
Har ni stora framtidsplaner? näe vi lever i nuet
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? I juli har vi det :)
Vilket är ert bästa minne? Kyssen i trappan.
Vem lagar bäst mat? Tillsammans är vi bäst
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Mys i soffan med mat och film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Blir du lätt svartsjuk? Ja, både och.
Brukar ni bråka? Mest tjafs
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer mest.
Vad är det bästa med honom/henne? Hela han... utseendet, omtanken, kärleken.
Brukar nån av er prata i sömnen? Näe, mest snarkande.

Kommentarer
Postat av: mandy lane

nu får ni bestämma er. ibland är ni ihop, ibland inte..

2009-01-12 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0